درویشیان درباره پرداخت مطالبات پرستاران توضیحاتی داد.

پرداخت ۲۰۰ میلیارد تومان  از مطالبات پرستاران/ سازمان بازرسی منتظر دریافت توضیح مقامات درباره افزایش قیمت خودروبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه در بخشی از سخنانش با اشاره به نشست‌های هم اندیشی اخیر خود با اقشار مختلف از جمله کارگران و اصحاب تولید، توجه به نیروی کار در سال جهش تولید را مهم دانست و با تأکید بر لزوم پیگیری رفع موانع تولید از سوی همه دستگاه‌ها، تصریح کرد: نفس حمایت و پشتیبانی لفظی از تولید کافی نیست و باید در عرصه اقدام و عمل هم تلاش کرد.

آیت الله رئیسی افزود: در نشستی که چندی پیش با پرستاران برگزار شد، آن‌ها تأکید کردند با اینکه این روز‌ها مورد حمایت و تقدیر ملت هستند، اما مشکلاتی دارند که کمتر مورد توجه قرار گرفته و یکی از بزرگ‌ترین مشکلات شان عدم اجرای قوانینی بود که برای حمایت از این عزیزان تصویب شده است.

در همین راستا حجت‎الاسلام درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: این سازمان پس از دستور ریاست قوه قضاییه، موضوع مطالبات پرستاران را پیگیری کرده و بخشی از مطالبات آن‌ها بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده و بخش دیگری نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وی همچنین اعلام کرد جلساتی به‎منظور بررسی مسائل و مشکلات کارگران از جمله رقم دستمزد آن‌ها در سال ۹۹ با حضور آن‌ها و کارفرمایان برگزار شده است که گزارش آن را تقدیم رئیس دستگاه قضا خواهد کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به موضوع افزایش قیمت خودرو و التهابات ناشی از آن در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص با معاون اول رئیس جمهور مکاتبه کرده و سازمان بازرسی منتظر دریافت توضیحات مقامات ذی‌ربط در این زمینه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
به ولای علی اگه تو زنجان یک ریال پرداخت شده باشه . دقیقا 12 ماه تاخیر در پرداخت کارانه ها داریم
آخرین اخبار